شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2363
  • 3180 مرتبه
آگهی استخدام شرکت اپال پارسیان سنگان

آگهی استخدام شرکت اپال پارسیان سنگان

1402/05/18 07:51:28 ق.ظ

شرکت اپال پارسیان سنگان واقع در منطقه معدنی و صنعتی سنگان درنظردارد؛ جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت تامین نیرو از طریق برگزاری  مصاحبه تخصصی و انجام معاینات طب صنعتی تعداد 3 نفر از متقاضیان واجد شرایط را بر اساس جدول زیر به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نماید.

جهت ثبت نام و  اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، دفترچه مربوط به آگهی را مطالعه نمائید.

 

  • شرایط عمومی استخدام

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

2-تدین به دین اسلام و یا سایر ادیان رسمی کشور

3-عدم سوء پیشینه و اعتیاد به مواد مخدر

4-برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی بر اساس اعلام نظر پزشک طب صنعتی شرکت

5-داوطلب بایستی بومی و ساکن شهرستان های تابعه استان خراسان رضوی باشد.

توضیح: فردی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد داوطلب بومی تلقی می گردد.

الف) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان مورد تقاضا یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح( اعم از شاغل و بازنشسته ) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان مورد تقاضا در پنج سال آخر خدمت یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان ویا دانشگاه) رابصورت متوالی یا متناوب در استان مورد تقاضا طی کرده باشد.

د) داوطلب یاپدر،مادر و همسر وی، حداقل چهار(4) سال سابقه پرداخت حق بیمه و سکونت در استان مورد تقاضا داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)  

تبصره1: در شرایط مساوی اولویت با افراد بومی شهرستان خواف می باشد.

تبصره2: متقاضیان در صورت جذب بایستی در محدوده سرویس دهی شرکت ساکن گردند.

6-حداکثر سن برای مقطع کارشناسی  30 سال  و برای مقطع کارشناسی ارشد 32 سال

تبصره 1: سنوات خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن افزوده میشود

تبصره2 : سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز و یا سابقه کار در کارخانجات صنایع فولادی و معدنی حداکثر تا 6 سال(مشروط به پرداخت حق بیمه) به شرایط سنی اضافه می گردد. ارائه گواهی سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز در زمان ثبت نام الزامی است( تایید مرتبط بودن یا نبودن مدارک صرفا بر عهده تیم ارزیابی این شرکت می باشد).

تبصره 3: مبنای محاسبه سن تا زمان ثبت نام می باشد.

7- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی

8-خانواده ایثارگران در شرایط مساوی از الویت برخوردار خواهند بود.

9-نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار

10-شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان ندارد.

  • نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز

ثبت نام به صورت الکتریکی و از طریق سایت اینترنتی به آدرسwww.opsim.ir  از تاریخ 18   /05/1402 لغایت22/05/1402 به شرح زیر انجام می گردد.

  1. ورود به سایت اینترنتی به آدرس www.opsim.ir  
  2. تکمیل فرم ثبت نام  و ثبت مشخصات خواسته شده به طور صحیح و دقیق
  3. بارگذاری یک قطعه عکس 4*3 پرسنلی جدید
  4. بارگذاری صفحه اول شناسنامه ، صفحه توضیحات (در صورت داشتن توضیح ) و کارت ملی
  5. بارگذاری کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
  6. بارگذاری تصویرگواهی معتبر قابل قبول برای متقاضیان بومی
  7. بارگذاری تصویر مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم
  8. بارگذاری تصویر معتبر از سابقه کار مرتبط به همراه گواهی سابقه پرداخت حق بیمه
  9. بارگذاری تصویر ایثارگری که به تایید مراجع مربوطه رسیده باشد
  10. تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری

تذکر: مدارک ارسالی بصورت واضح ، خوانا و با حجم حداکثر 250 کیلو بایت با فرمت JPG بارگذاری شود.

تاریخ برگزاری مصاحبه تخصصی متعاقباً اعلام می گردد.

ü تذکرات لازم

  1. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و اگر در هر یک از مراحل جذب یا بعد از آن محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلا اثر می گردد.
  2. مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
  3. چنانچه تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم متقاضی بعد از تاریخ برگزاری مصاحبه تخصصی باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
  4. در صورت انصراف نفرات پذیرفته شده(عدم مراجعه در هر یک از مراحل فراخوان شده و همچنین آموزش قبل از استخدام به منزله انصراف قطعی تلقی می شود)، در این صورت از نفرات با اولویت بعدی بر اساس امتیاز کسب شده دعوت خواهد شد.
  5. از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر حداقل اشتغال در شرکت به مدت سه(۳) سال اخذ خواهد شد.
  6. متقاضیان در مراحل ثبت نام باید دقت لازم را به کار برند.
  7. متقاضیان صرفاً مجاز به انتخاب یک عنوان شغلی اعلام شده می باشند.
  8. دعوت شدگان به مراحل بعدی بایستی اصل و کپی مدارک را به همراه داشته باشند.

جهت ثبت نام در مصاحبه تخصصی شرکت اپال پارسیان به لینک زیر مراجعه فرمائید

فرم ثبت نام

فایل های پیوست
1
اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.