شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

اخبار و رویداد های اپال پارسیان سنگان

  • 2259
  • 438 مرتبه
عملیات اورهال کارخانه کنسانتره 2.6  میلیون تنی

عملیات اورهال کارخانه کنسانتره 2.6 میلیون تنی

پنج شنبه 20 بهمن 1401

اورهال یا واژه انگلیسی Overhaul به معنی تعمیرات اساسی است که از کوچک‌ترین قطعات لوازم مکانیکی و الکترونیکی تا دستگاه‌ها و ابزار صنعتی و حتی کارخانجات صنعتی بزرگ را در بر می‌گیرد.

تعمیرات اساسی کاری کاملا تخصصی است؛ زیرا با توجه به پیچیدگی‌ دستگاه‌های صنعتی  این تجهیزات نیازمند تعمیرات تخصصی نیز هستند. پس باید از نیروهای متخصص مکانیک، الکترونیک، صنایع و ایمنی برای تعمیرات استفاده کرد.

در ادوار مختلف فرایند اوورهال کارخانه های تولید کنسانتره و گندله، مهندسین و کارشناسان متخصص و با تجربه شرکت اپال پارسیان سنگان با اتکا به دانش علمی و مهارت فنی بالای خود، فرایند اوورهال دوره ای را برنامه ریزی و اجرا می کنند که این مهم همواره بیانگر دانش فنی و تجربه و تخصص بالای پرسنل شرکت اپال پارسیان می باشد.

در هفته جاری نیز عملیات اورهال سال 1401 از اواخر آذرماه به مدت 7 روز صورت می‌گیرد که در این بازه زمانی کل کارخانه تولید کنسانتره 2/6 میلیون تنی در تعمیرات اساسی قرار خواهد داشت و پیش‌بینی می شود که تعداد 250 فعالیت در حوزه بهره‌برداری (تولید ، مکانیک و برق) انجام پذیرد.

این عملیات سخت و حساس، به همت مهندسین و کارشناسان متخصص اپال پارسیان سنگان و با هماهنگی و مشارکت واحد های مختلف شرکت از جمله : واحد فنی و پشتیبانی، واحد بازرگانی و انبارها، واحد HSEE ، واحد بومی سازی و همچنین واحد تدارکات و رفاه در بخش های زیر در حال اجرا و پیاده سازی می باشد :

سرویس و تعویض لاینرهای آسیای خود شکن 700 تنی و شوت طبقات پبل کراشر و لاینرهای شوت نوار نقاله D20
تعویض نوار نقاله خط انتقال ورودی به تونل استوک پایل به طول تقریبی 1800 متر
سرویس و تعویض پنل های سرند خروجی آسیای خود شکن 700 تنی
عملیات  PM پست برق 132 
سرویس و تعویض فیلتر های بخش فیلتر پرس
سرویس و تعمیر تجهیزات برق، کنترل و ابزار دقیق
و ...


روابط عمومی – واحد تبلیغات و اطلاع رسانی

فایل های پیوست
تصویر اول
تصویر دوم
تصویر سوم
تصویر چهارم
تصویر پنجم
تصویر ششم
تصویر هفتم
تصویر هشتم
تصویر نهم
تصویر دهم
تصویر یازدهم
تصویر دوازدهم
تصویر سیزدهم
تصویر چهاردهم
تصویر پانزدهم