شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2258
  • 243 مرتبه
آئین رسمی عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و پارک علم و فناوری خراسان

آئین رسمی عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و پارک علم و فناوری خراسان

1401/11/21 11:30:36 ق.ظ

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی، آقای دکتر میرزایی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در آیین تفاهم‌نامه همکاری آیین بین شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و پارک علم و فناوری خراسان اظهار داشت: پارک علم و فناوری خراسان باید به عرصه‌های کلان ورود کند و با کمک شرکت های فولادی رویکرد معکوس و گره خوردگی‌هایی که در این زمینه وجود دارد را مرتفع سازد. وی ادامه داد: امیدواریم این رویکرد، الگویی مناسب برای کل کشور باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خبر داد: ما حدود ۶۰ پارک علم و فناوری داریم که انتظار می‌روند این پارک‌ها در کنار صنعت فولاد حضور فعال‌تری داشته باشند و باید در این میان مشترکات مابین صنعت و پارک عمیق‌تر شود.

در این مراسم دکتر نیری، معاون شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص رویکرد اصلی شرکت پرداخت و گفت: از سال گذشته فرایند بومی‌سازی را شروع کرده‌ایم و تاکنون توانسته‌ایم ۱۰ هزار قطعات مهندسی شده را بومی‌سازی کنیم.

این مدیر صنعتی در خصوص مهم‌ترین مزیت شرکت سرمایه گذاری پارسیان اظهار داشت: در این زمینه طی ۴ سال گذشته، ۶۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشتیم. خوشبختانه با این رویکرد نفس تازه ای در مجموعه ایجاد شد. وی در پایان بیان کرد: خبر خوب اینکه تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان حتی بیش از این میزان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت خواهیم کرد.

در ادامه آقای دکتر آهنگری، مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان نیز در این مراسم گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و پارک علم و فناوری خراسان اتفاق مبارکی است و اولویت اصلی و مهم شرکت، همکاری با پارک علم و فناوری است. ما در این زمینه بومی‌سازی اعتماد کامل داریم.

همچنین آقای مهندس خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: باعث خوشحالی است که با آغاز چهارمین  #جشنواره_و_نمایشگاه_ملی_فولاد_ایران، شرکت‌های بزرگی همچون سرمایه‌گذاری پارسیان در محور بومی‌سازی قدم برداشتند.


روابط عمومی – واحد تبلیغات و اطلاع رسانی

فایل های پیوست
تصویر اول
تصویر دوم
تصویر سوم
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.