شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2266
  • 425 مرتبه

هفتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور

1401/11/19 12:48:12 ب.ظ

این نشست به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی از تمامی رسته‌های زنجیره آهن و فولاد در آن حضور بهم رساندند.

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی، مدیران روابط عمومی شرکت های فولادی در این نشست در خصوص ایجاد ساختار سازمانی این کمیته، به بحث و گفگو پرداختند، که در ادامه مقرر شد هیات رئیسه اجرایی این کمیته با حضور مدیران روابط عموی شرکت های بزرگ فولادی انتخاب و ذیل این هیات اجرایی کارگروه های تخصصی در زمینه های  تخصصی روابط عمومی تشکیل خواهند شد.

شایان ذکر است، با نظر اعضای کمیته و همچنین هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، روابط عمومی شرکت اپال پارسیان سنگان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این کمیته انتخاب گردید.

مهمترین هدف و رسالت کمیته مدیران روابط عمومی شرکت های فولادی، تعیین راهبردهای کوتاه مدت و بلند مدت سیاست های کلی روابط عمومی شرکت های فولادی است. که در راستای اعتلای صنعت فولاد کشور می باشد.


روابط عمومی – واحد تبلیغات و اطلاع رسانی

فایل های پیوست
فایل اصلی
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.