شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2270
  • 222 مرتبه

گزارش روز اول نمایشگاه MINEX 2022

1401/11/17 02:37:09 ب.ظ

به گزاش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی مستقر در مصلی امام خمینی (ره)، آئین گشایش و  افتتاحیه نمایشگاه در روز اول با مشارکت بیش از صد شرکت  و مجموعه داخلی و خارجی، فعال در حوزه سرمایه گذاران و فعالین در صنعت معدن و صنایع فولادی کشور و با حضور آقای مهندس محتشمی پور معاون محترم معدنی وزارت صمت یرگزار شد.

استقبال بازدیدکنندگان و میهمانان داخلی و خارجی از نمایشگاه بسیار خوب ارزیابی شده و این مهم چشم انداز امید بخش و روشنی را در مسیر اعتلا و پیشرفت صنعت معدن و فولاد کشور نوید می دهد.

در روز اول نمایشگاه پرسنل و مدیران مجموعه سرمایه گذاری پارسیان و شرکت اپال پارسیان سنگان میزبان بیش از شصت نفر میهمان بازدیدکننده متشکل از شرکت های همکار در زمینه صنایع معدنی، اساتید، نخبه های دانشگاهی و همچنین تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات صنعتی بودند.

میهمان ویژه مجموعه سرمایه گذاری و شرکت اپال پارسیان سنگان در روز اول نمایشگاه، آقای مهندس محتشمی پور معاون محترم معدنی وزارت صمت بودند که با مشایعت و دعوت مدیران شرکت در غرفه این شرکت حضور پیدا کرده و در جریان آخرین فعالیت ها و پیشرفت های صورت پذیرفته در مجموعه سرمایه گذاری و شرکت اپال پارسیان سنگان قرار گرفته و در راستای همکاری های متقابل، مجموعه سرمایه گذاری پارسیان و شرکت های تابعه با زیر مجموعه معدنی وزارت صمت تاکید نموده و در این خصوص گفتگوهای سازنده ای صورت پذیرفت.

آقای محتشمی پور با بیان این نکته که مجموعه سرمایه گذاری پارسیان و شرکت های تابعه، جزو مجموعه های پیشرو و افتخار آفرین در حوزه صنایع معدنی کشور هستند، که با فعالیت های توسعه محور و همچنین قبول و اجرای مسئولیت های اجتماعی در منطقه شهرستان خواف و سنگان استان خراسان رضوی در زمره پیشگامان صنایع معدنی و فولادی شرق کشور می باشند.

در پایان این دیدار، ایشان ضمن آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون برای مجموعه سرمایه گذاری پارسیان و شرکت های تابعه اظهار امیدواری کردند که در نمایشگاه های تخصصی آینده صنعت معدن کشور نیز شاهد حضور پر رنگ و پایدار مجموعه سرمایه گذاری و شرکت اپال پارسیان سنگان بوده، تا سایر شرکت ها و مجموعه های فعال در صنایع معدنی و فولادی کشور از تجربیات، پتانسیل ها و دانش این شرکت بهره مند گردند.

فایل های پیوست
فایل اصلی
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.