شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2309
  • 6962 مرتبه
  • 1402/02/13 10:28:12 ق.ظ

ثبت رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره به میزان 12640 تن در مجتمع اپال پارسیان سنگان، به میزان 30 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی

ثبت رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره به میزان 12640 تن در مجتمع اپال پارسیان سنگان، به میزان 30 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی

ثبت رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره به میزان 12640 تن در مجتمع اپال پارسیان سنگان، به میزان 30 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی کارخانه 2/6 میلیون تنی

مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان از کسب رکورد طلایی در تولید روزانه کنسانتره در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری در کارخانه کنسانتره این مجتمع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تبلیغات اپال پارسیان سنگان؛ دکتر کاوه آهنگری مدیر عامل شرکت اپال پارسیان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و همت کارکنان شرکت اپال پارسیان، توانستیم در 11 اردیبهشت ماه سال جاری رکورد تولید روزانه کنسانتره را به میزان 12640 تن کنسانتره، در کارنامه شرکت ثبت نماییم.

وی با بیان اینکه رکورد مذکور 30 درصد بیش از ظرفیت اسمی کارخانه کنسانتره می باشد، اضافه کرد: تلاش پرسنل بومی منطقه، بهینه سازی خط تولیدکنسانتره و بومی سازی قطعات نقش بسزایی در به ثمر رسیدن این دستاورد بزرگ داشته است.

دکتر آهنگری ضمن تقدیر از تلاش مثال زدنی و همت والای کارکنان در رسیدن به این موفقیت و تبریک به خانواده بزرگ اپال پارسیان تصریح کرد: بدون شک دستیابی به رکورد تولید روزانه موفقیت بزرگی محسوب می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و پشتکار، همت و تعهد کارکنان، روند افزایش تولید به صورت مستمر ادامه یابد.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.