شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2314
  • 290 مرتبه
  • 1402/02/30 08:28:09 ق.ظ

دکتر سمیعی نزاد در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت

دکتر سمیعی نزاد در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت

در عصر ارتباطات و در مواجهه با جامعه آگاه پرسشگر و تشنه اطلاعات که تاثیر خود در تصمیم سازیها را جستجو و مطالبه می کند نقش روابط عمومی ها در ایجاد تعامل و ارتباطی دوسویه با مخاطبان و تسریع و تسهیل در برقراری بهنگام جریان گردش اطلاعات و همچنین تبیین برنامه ها و اقدامات بسیار حائز اهمیت و از ضروریات بدون جایگزین در اداره بهتر امور کشور در حوزه های مختلف است.

در این مسیر مبتنی بر شفافیت و آگاهی بخشی گذار از نگاه سنتی در اکتفای به ارتباط یک طرفه با جامعه هدف و تلاش خلاقانه و حرفه ای در جذب و جلب نظر مخاطب و دریافت و انتقال مطالبات و نظرات آنها به مدیران و تصمیم سازان نکته حائز اهمیتی است که میتواند به رشد و ارتقای بهره وری اصلاح امور و اعتماد افزایی اجتماعی کمک شایانی نماید.

تردیدی نیست که درک نقش راهبردی و ارتقای جایگاه روابط عمومی به عنوان حلقه وصل و پل ارتباطی درون و برون سازمانی از مولفه های مدیریت استراتژیک در عصر ارتباطات و از شاخصه های مدیران موفق و آینده نگری است که تعامل سازنده با مخاطب و پویایی سیستم و سازمان را در عملکرد اندیشه محور هنرمندانه و مدرن روابط عمومی ها جستجو می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی تلاشهای متعهدانه و اخلاق مدارانه عزیزانی که در این عرصه و در جهت گردش عادلانه ،اطلاعات روشنگری و افزایش اعتماد و مشارکت عمومی نقش آفرینی میکنند ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.

محمد مسعود سمیعی نژاد

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان

فایل های پیوست

نام فایل : پیام تبریک
اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.