شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2386
  • 534 مرتبه
مناقصه عمومی دو مرحله ای به شماره 365/op/1402

مناقصه عمومی دو مرحله ای به شماره 365/op/1402

1402/08/02 10:14:08 ق.ظ

1 مناقصه گزار: شرکت اپال پارسیان سنگان

2 شرح مناقصه: شرکت اپال پارسیان سنگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای خود را به آدرس خراسان رضوی، شهرستان خواف، مجتمع سنگ آهن سنگان (خدمات نقلیه و حمل و نقل خودرو های سبک جهت ارائه سرویس ایاب و  ذهاب کارکنان و حمل بار شرکت اپال پارسیان سنگان) را مطابق با اسناد مناقصه و با اطلاعات ذیل واگذار نماید:

- پیشنهاد دهندگان ملزم هستند به هنگام ارائه پیشنهاد خود یک فقره ضمانت نامه بانکی قابل تمدید  با مبلغ25/000/000/000 (بیست و پنج میلیارد ریال) با اعتبار دو ماه از تاریخ تحویل پیشنهاد در وجه شرکت اپال پارسیان سنگان، به عنوان تضمین شرکت در مناقصه تسلیم مناقصه گزار نماید.

سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد. (ضمنا در صورت انصراف هر یک از شرکت کنندگان سپرده آنان طبق آئین نامه معاملات شرکت عودت خواهد شد.)

شرایط عمومی شرکت در مناقصه:

- دارا بودن سوابق و مدارک مرتبط و مشابه با موضوع مناقصه

- دارای حداقل توان مالی برای ارائه خدمات مرتبط با موضوع مناقصه

- کلیه گواهی ها و مدارک ارائه شده (اساسنامه، شماره ثبت شناسه ملی و کد اقتصادی و...) نیاز به تایید و ممهور نمودن کپی برایر  اصل از مراجع قانونی دارد.

- اعلام آمادگی و ارائه اسناد و مدارک پیشنهاد از سوی مناقصه گران هیچ گونه حقی را برای ایشان ایجاد نمی کند.

- مطابق با آئین نامه معاملات مناقصه گزار، اسناد و مدارک ارائه شده توسط مناقصه گران براساس ضوابط و شرایط مناقصه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید نسبت به بازگشایی پاکات قیمت اقدام خواهد شد.

- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار است و شرکت کننده حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

- به پیشنهادات مخدوش ترتیب اثر داده نمی شود.

لذا از کلیه متقاضیانی که دارای شرایط و الزامات فوق می باشند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1402/8/1 لغایت پایان وقت اداری روز 1402/8/8 با معرفی نامه کتبی به آدرس ذیل مراجعه و یا با ارسال معرفی نامه کتبی به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت، اسناد را از طریق پست الکترونیکی commission.opalparsiansangan@gmail.com)) دریافت نمایند.

- تاریخ بازدید از سایت روز  یکشنبه مورخ 14/08/1402 می باشد.

- آخرین مهلت تسلیم پاکات الف و ب (ضمانتنامه و پیشنهاد فنی) تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه   مورخ 1402/8/17 و پاکت ج (قیمت پیشنهادی) روز چهارشنبه مورخ 1402/8/24 ساعت 15:00 می باشد.

- نشانی تحویل اسناد و تسلیم پیشنهادات: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان علامه شمالی، خیابان بیستم غربی، پلاک43، طبقه اول، دبیرخانه کمیسیون معاملات، تلفن: 26743918-021

- مناقصه گران می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا رفع هرگونه ابهام با شماره  09155529682 (آقای عرب) تماس حاصل نمایند.

فایل های پیوست
1
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.