شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2415
  • 541 مرتبه

بازدید میدانی دکتر سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان و مهندس مدنی فر از روند پیشرفت فیزیکی پروژه کارخانه کنسانتره 2.4

1402/09/13 02:35:43 ب.ظ

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان در بازدید میدانی از پروژه‌ کارخانه کنسانتره 2.4 این شرکت گفت: پروژه مذکور حدود ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می رسد.

دکتر سمیعی نژاد در حاشیه بازدید، افزایش سوآوری شرکت، تامین سوخت خوراک گندله ۵ میلیون تنی و همچنین ایجاد اشتغال ٨٠٠ نفر به صورت مستقیم و ٢٠٠٠ نفر به صورت غیر مستقیم را از مزایای احداث این خط تولید برشمرد و گفت: با توجه به رویکرد طرح توازن ، از آنجایی که صنعت کنسانتره عقب تر از گندله سازی است ، با به بهره برداری رسیدن این کارخانه بخشی از کسری کنسانتره صنعت فولاد کشور جبران خواهد شد .

وی در ادامه از رایزنی ورود شرکت به بورس خبر داد و اضافه کرد: انجام مطالعات طرح های توسعه در دست اقدام است؛ تلاش می‌شود طرح های پیشنهادی مطابق با زیر ساخت های منطقه تدوین گردد.

دکتر سمیعی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان فعال در این پروژه بر پیوستگی و تسریع عملیات اجرایی ساخت پروژه کنسانتره 2.4 تاکید نمود .

فایل های پیوست
بازدید میدانی دکتر سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان و مهندس مدنی فر از روند پیشرفت فیزیکی پروژه کارخانه کنسانتره 2.4
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.