شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2416
  • 146 مرتبه
تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل با حضور مدیران حمل و نقل شرکت های معدنی منطقه ویژه معدنی سنگان

تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل با حضور مدیران حمل و نقل شرکت های معدنی منطقه ویژه معدنی سنگان

1402/09/18 07:49:30 ق.ظ

 

به میزبانی شرکت اپال پارسیان سنگان صورت پذیرفت ; تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل با حضور مدیران حمل و نقل شرکت های معدنی منطقه ویژه معدنی سنگان با هدف رفع مشکلات حوزه حمل و نقل منطقه

جلسه‌ی بررسی مشکلات حمل‌ونقل منطقه سنگان و هم اندیشی برای تشکیل کارگروه مربوطه روز سه شنبه 14 آذرماه 1402 با حضور و رئیس کمیسون انجمن حمل و نقل و لجستیک کشور، مدیران ارشد مجتمع اپال پارسیان سنگان و جمعی از مدیران شرکت های معدنی منطقه سنگان در محل مجتمع اپال پارسیان برگزار شد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ اردشیر عسکری مدیر ارشد مجتمع اپال پارسیان سنگان بر اتخاد سیاست های جاده ای در حوزه پرداخت هزینه های مربوط به کرایه حمل بار تاکید کرد و گفت: تدوین سیاست ها به منظور ایجاد رویه واحد جهت پرداخت کرایه های حمل باردر تمامی شرکت های صنعتی و معدنی منطقه می تواند تحولی شگرف در منطقه ایجاد نماید.

صفریان نائب رئیس انجمن سنگ آهن ایران رشد و توسعه در منطقه سنگان را اتفاقی بی نظیر عنوان کرد.

وی به تشریح رویکردهای کلی حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای با محوریت ایجاد هماهنگی بین شرکت های صنعتی و معدنی منطقه پرداخته و بر ضرورت مشارکت تمامی اعضا به عنوان بازوهای مشورتی در مسیر نیل به اهداف مربوطه تاکید کرد.

در این نشست به منظور تدوین راهکارهای اجرایی برای ایجاد وحدت رویه و تعامل بیشتر بین شرکت های معدنی منطقه و در راستای ارتقای کیفی و کمی صنعت حمل‌ونقل کشور پس از تبادل نظر میان حاضران مقرر شد کارگروه انجمن حمل و نقل مرکب از مدیران و کارشناسان سرآمد هر شرکت به منظور بررسی چالشهای موجود و ارائه راهکارهای اجرایی در جهت بهبود شرایط نسبت برگزاری جلسات مستمر اقدام و به ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی بپردازند. در ادامه اعضای کارگروه انجمن حمل و نقل منطقه سنگان مشخص و با رای گیری نیز رئیس و دبیر کارگروه مذکور معرفی شدند.

شایان ذکر است؛ در ابتدای نشست مذکور از حاضران در جلسه تقاضا شد که به بیان مشکلات و چالش های موجود در حمل ونقل اعم از جاده ای و ریلی و همچنین دغدغه های موجود در این حوزه بپردازند.

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.