شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2417
  • 184 مرتبه

هشتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد ایران برگزار شد

1402/09/21 09:40:02 ق.ظ


هشتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور در آذرماه امسال به میزبانی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی از تمامی رسته‌های زنجیره آهن و فولاد در آن حضور بهم رساندند.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ مدیران روابط عمومی های شرکت های بزرگ معدنی و فولادی در این هفته به دعوت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گردهم آمدند تا در نشستی تخصصی و صمیمی به هم اندیشی و تبادل نظر در جهت هم افزایی در زنجیره آهن و فولاد در حوزه روابط عمومی بپردازند.

روابط عمومی شرکت اپال پارسیان سنگان نیز به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی این کمیته همراه با پرچم بارگاه مقدس امام رضا(ع)، مهمان این انجمن شد تا عطر دل ربای بارگاه ملکوتی حرم امام رضا (ع) را به مشام سایر مهمانان و مدیران برساند.

گفتنی است؛ سبک متفاوت حضور شرکت ها در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران و هماهنگی با واحد بومی سازی هر شرکت نیز در این رویداد مورد توجه قرار گرفت.

فایل های پیوست
هشتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی فولاد ایران
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.