شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2423
  • 143 مرتبه
ثبت رکورد جدید واحد توزین و بارگیری جاده ای در پایان سال مالی 1402

ثبت رکورد جدید واحد توزین و بارگیری جاده ای در پایان سال مالی 1402

1402/10/03 09:08:15 ق.ظ

همزمان با پایان سال مالی 1402، واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان ، توانست با بارگیری 95775کامیون و با تناژ 2.470.000 رکورد سالیانه جدیدی در امرتوزین و بارگیری جاده ای در کارنامه شرکت ثبت نماید . به گزارش واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ عبدالحکیم جنگی رئیس واحد توزین وحمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان در تشریح این خبر گفت: به لطف پروردگار و با تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص شرکت اپال پارسیان سنگان؛ توانستیم موفق به ثبت رکورد روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه در سال مالی 1402 شویم.

جنگی وجود دستگاه تراک لودینگ، مدیریت امور بارگیری، نیروهای متعهد و خبره،ارتباط نزدیک با شرکت های حمل و نقل منطقه جهت جذب راننده، تاثیر محیط بارگیری و ... از مهمترین عوامل به ثمر رسیدن این دستاورد عظیم برشمرد و گفت: بر این باور هستیم بتوانیم ۵٠ درصد ظرفیت محصول کارخانه گندله سازی را فقط به صورت جاده ای حمل نماییم. جنگی در ادامه بیان کرد: با دستیابی به این موفقیت بزرگ، قطعاً افزایش فروش محصول، جذب بیشتر مشتری و تشویق رانندگان به بارگیری در شرکت اپال پارسیان سنگان را در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ واحد توزین و حمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان نسبت به سال گذشته خود توانسته حدود 56 درصد افزایش حمل داشته باشد.

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.