شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2437
  • 203 مرتبه

آنچه در نمایشگاه ملی فولاد ایران گذشت…

1402/10/25 10:12:46 ق.ظ

حضورشرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان  در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با محوریت بومی سازی ارزش‌های زیادی را به همراه داشت.

از جمله این ارزش‌ها به استقبال گرم و پرشمار مهندسان و دانشجویان از غرفه، حضور و صحبت بی واسطه مدیران شرکت با جوانان متخصص و استعدادهای کشور و می‌توان اشاره نمود.

در این نمایشگاه که طیف زیادی از فناوری‌های نوین ساخت قطعات کارخانجات فولادی معرفی و عرضه شده‌اند،  علاقه‌مندان صنعت فولاد گرد هم آمدند تا در این اجتماع عظیم بستری فراهم گردد تا بتوانند با بهره وری و برخورداری از توان، تخصص و نوآوری های کارشناسان و متخصصان داخلی برای طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات مورد نیازدر حوزه صنعت و معدن سبب کاهش ریسک و ضامن تداوم فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی و همچنین اشتغال مولد شوند.

 شرکت صنعتی و معدنی  اپال پارسیان سنگان با اتکا به دانش بومی و اعتقاد راسخ در جهت محقق کردن اهداف خود ، از سال 1397 عزم خود را جزم کرد و با بکار گیری توان متخصصان داخل کشور گام های بلندی را در راستای  کاهش هزينه های  ناشی از واردات قطعات و قطع وابستگی به خارج برداشته است.

 گفتنی است؛ واحد بومی سازی شرکت اپال پارسیان سنگان در سال 1397 با هدف تکیه بر توان تولیدات داخلی،  رسيدن به خود كفائي، شناسائي توانمنديهاي شركتهاي داخلي و حمایت از شرکت های دانش بنیان راه اندازی گردید.

این نمایشگاه سه روزه که از 19 دی ماه افتتاح گردید در روز بیست و یکم دی ماه سال 1402  به کار خود پایان داد.

فایل های پیوست
12
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.