شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2455
  • 287 مرتبه
مناقصه عمومی: دو مرحله ای به شماره 425/op/1403

مناقصه عمومی: دو مرحله ای به شماره 425/op/1403

1403/01/25 12:05:09 ب.ظ

1- مناقصه گذار: شرکت اپال پارسیان سنگان

2- شرح مناقصه: شرکت اپال پارسیان سنگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای به آدرس خراسان رضوی، شهرستان خواف، مجتمع سنگ آهن سنگان (خدمات مهندسی معکوس، نقشه کشی، تهیه شناسنامه فنی قطعات قابل ساخت مجتمع صنعتی

و معدنی اپال پارسیان سنگان) را مطابق با اسناد مناقصه و با اطلاعات ذیل واگذار نماید.

- پیشنهاد دهندگان ملزم هستند به هنگام ارائه پیشنهاد خود یک فقره ضمانت نامه بانکی قابل تمدید با مبلغ 10,000,000,000 (ده میلیارد)

ریال با اعتبار دو ماه از تاریخ تحویل پیشنهاد در وجه شرکت اپال پارسیان سنگان، به عنوان تضمین شرکت در مناقصه تسلیم مناقصه گذار نمایند.

سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد. (ضمنا در صورت انصراف هر یک از شرکت کنندگان سپرده آنان طبق آئین نامه معاملات شرکت عودت خواهد شد.)

شرایط عمومى شرکت در مناقصه:

  • دارا بودن سوابق و مدارك مرتبط و مشابه با موضوع مناقصه
  • کلیه گواهی ها و مدارك ارائه شده (اساسنامه، شماره ثبت شناسه ملی و کد اقتصادی و...) نیاز به تایید و ممهور نمودن کپی برابر اصل
  • از مراجع قانونی دارد.
  • اعلام آمادگی و ارائه اسناد و مدارك پیشنهاد از سوی مناقصه گران هیچ گونه حقی را برای ایشان ایجاد نمی کند.
  • مطابق با آئین نامه معاملات مناقصه گذار، اسناد و مدارك ارائه شده توسط مناقصه گران براساس ضوابط و شرایط مناقصه مورد بررسی
  • قرار گرفته و در صورت تایید نسبت به بازگشایی پاکات قیمت اقدام خواهد شد.
  • شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و مناقصه گذار در رد یا قبول پیشنهادات
  • مختار است و شرکت کننده حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
  • به پیشنهادات مخدوش ترتیب اثر داده نمی شود.
  • لذا از کلیه متقاضیانی که دارای شرایط و الزامات فوق می باشند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 20 / 01 / 1403
  • لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 27 / 01 / 1403 با معرفی نامه کتبی به آدرس ذیل مراجعه و یا با ارسال معرفی نامه کتبی به واحد
  • قراردادهای این شرکت، اسناد را از طریق پست الکترونیکی ( contrctsopsim1@gmail.com ) دریافت نمایند.
  • آخرین مهلت تسلیم پاکت الف و ب (ضمانت نامه و پیشنهاد فنی) تا پایان وقت اداری روز یکشنبه تاریخ 02 / 02 / 1403 و پاکت ج( پیشنهاد قیمت) تا پایان وقت اداری روز شنبه 08 / 02 / 1403 ساعت 15:00 می باشد.

  • نشانی تحویل اسناد و تسلیم پیشنهادات: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان علامه شمالی، خیابان بیستم غربی، پلاك 43 ، طبقه اول، واحد امور حقوقی و قراردادها، تلفن: 26743918 - 021 - داخلی: 1121

  • متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا رفع هرگونه ابهام با شماره: 09153234665 ( آقای ارجمند) تماس حاصل نمایند
فایل های پیوست
آگهی مناقصه
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.